مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد!
سرخط خبرها

آلفانسو دیویس هدف جدی رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات

  • کد خبر: ۱۶۸۴۷۳
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
آلفانسو دیویس هدف جدی رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات
رئال مادرید به دنبال خرید آلفانسو دیویس در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رئال مادرید به دلیل مصدومیت‌های فراوان فرلاند مندی در فصل گذشته به دنبال جذب آلفانسو دیویس در تابستان پیش‌رو است و یکی از اهداف مهم رئال در فصل نقل‌وانتقالاتی به شمار می‌رود، اما بایرن مونیخ در این تابستان هیچ قصدی برای فروش مدافع کانادایی خود ندارد.

همچنین شنیده شده که داوید آلابا، مدافع سابق بایرن‌مونیخ با دیویس صحبت‌هایی داشته تا او را برای پیوستن به رئال مادرید متقاعد کند، هرچند نشریه اسکای آلمان تاکید کرده که بایرن قصدی برای فروش دیویس ندارد.

آنجلوتی در فصل گذشته در پست دفاع چپ و با مصدومیت‌های پی در پی مندی با کمبود بازیکن مواجه شد که همانند فصول گذشته ناچو در این پست به کار گرفته می‌شد.

باتوجه به عملکرد نه چندان مطلوب ناچو و کمبود دفاع میانی در رئال و استفاده آالابا در این پست، آنجلوتی استفاده از کاماوینگا را هم در پست دفاع چپ امتحان کرد که هافبک فرانسوی رئال نمایش خوبی از خود ارائه داد.

با توجه به شانس پایین انتقال دیویس به رئال در تابستان پیش‌رو احتمال دارد شرایط انتقال این مدافع کانادایی در تابستان ۲۰۲۴ و یک سال مانده به پایان قراردادش با بایرن تغییر کند و راهی مادرید شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->